مدارک استعلام 21-الف-1400 استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت پالایش نفت تبریز

مدارک استعلام 21-الف-1400 استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت پالایش نفت تبریز

جهت كسب اطلاعات بيشتر با واحد امور حقوقي و قراردادها خانم كريم زاده 04121148347 تماس حاصل فرماييد.

آخرين مهلت تحويل مدارك ساعت 12:30 روز سه شنبه مورخ 1400/06/09 ميباشد.

جهت دریافت مدارک روی لینک زیر کیلیک کنید

مدارک استعلام 21-الف-1400


عنوان فایل پیوستی
دستورالعمل HSE پيمانكاران مصوب وزارت نفت HSE.pdf
فرم ارزيابي كيفي تامين كنندگان كالا ArzyabiTaminKonandeghan.pdf
دفترچه شماره 1- اسناد استعلام ارزيابي كيفي پيمانكاران_كلي EstelamArzyabiKeyfi.pdf
دفترچه شماره 2- اسناد استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران در كارهاي با برآورد اوليه كمتر از 20 يراير نصاب معاملات متوسط EstelamArzyabiKeyfi2.pdf
دفترچه شماره 3- اسناد استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران در كارهاي با برآورد اوليه بيشتر از 20 يراير نصاب معاملات متوسط EstelamArzyabiKeyfi3.pdf
دفترچه شماره 4- اسناد استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران در كارهاي طرح و ساخت و بهره برداري EPC EstelamArzyabiKeyfi4.pdf
دفترچه شماره 5- اسناد استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران در خدمات مشاوره EstelamArzyabiKeyfi5.pdf
Proforma invoice format ProformaInvoiceFormat.pdf